pondelok 5. apríla 2010

JA-37 JaktViggen, Heller 1/72


Model som dokončil v auguste 2000, po 56 hodinách práce. Nepoužil som žiadne doplnky (vtedy ani žiadne k tomuto kitu neboli k dispozícii), iba som vylepšil kokpit a podvozky. Tiež som sa viac pohral so štítmi reverzu ťahu. Tie som vyrobil kompletne nové z plastu. Kit má pozitívne znázornenie paneláže, nechal som to tak, dnes už by som to určite prerýval... Kamufláž je natupovaná syntetickou Agamou (vrch) a syntetickou Humbrolkou (spodok). Nálepky sú originál z kitu.

No škoda, že som si tento kit neušetril do dnešných dní, asi by som ho teraz kvalitnejšie dokončil, ale na niečom sa bolo treba učiť aj tak... Dnes tento kit začína už byť vzácny, ešte posledné kusy sa vyskytujú sem tam v internetových obchodoch, ale je otázka času, kedy definitívne zmiznú. Heller nie je žiadny zázrak, čo sa týka kvality, ale Hasegawa sa na neho nechytá ani kvalitou prevedenia, ani presnosťou. Dokonca sa na tento kit už objavili aj doplnky, konkrétne od firmy Maestro Models (farebné lepty, resiny). Tak stále viac premýšľam, že asi spácham repete :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára