nedeľa 16. mája 2010

192.hodina: Wellington Mk.X, 311.sq RAF, Trumpeter 1/72 - nálepky

Poopravoval som ešte podfuknuté miesta a trocha upravil tvar "vlniek" na trupe. 
Nálepky sú už nanesené. Nakoniec som z MPD aršíka použil len roundels. Ostatný marking je v MPD skôr svetlošedý, teda úplne nesprávny. Preto som sériove číslo HZ268 radšej poskladal z aršika Tally Ho 72004 "RAF serial numbers". To z MPD je nielen farebne, ale aj tvarovo mimo... Teraz je s/n síce čierne, ale farebne viac bližšie k tmavošedej. Podobne "Z" je použité zo zbytkov REVI aršíka pre ČS Liberatory, ktoré mi ostali z minuloročnej stavby. Tu je farba písmen správna, teda niečo ako Extra Dark Sea Grey. Nálepky som nanášal za pomoci Microscale Set & Sol prípravkov a všetky, teda MPD a aj TallyHo, krásne sadli na členitý povrch.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára