utorok 4. mája 2010

Nové v kitníku

Posledný mesiac pribudli v mojej zbierke nepostavených kitov:

Pre mňa jeden z najelegantnejších Spitfirov so zaujímavým bojovým nasadením na Blízkom východe v čase vzniku Izraela. Kit je na pohľad veľmi pekne zvládnutý, vrátane detailov. Táto novinka mi osobne urobila veľkú radosť. A podobných peciek od AZ model je sľúbených tento rok ešte viac! Je to už môj tohtoročný štvrtý kvalitný shortrun, ktorý vznikol v ČR. Detailne fotky výliskov sú zverejnené na Modelfóre.


Celkom známy a dosť kritizovaný model Fishbeda. Túto krabičku som si kúpil pod dobrým dojmom z kitu MiG-21bis od toho istého výrobcu.


Som rád, že sa mi podaril cez Hannants ešte zohnáť tento starší Heller kit! Pravdepodobne už bude ťažšie a ťažšie dostupný. Jeden JaktViggen už mám postavený v mojej vitríne, ale pre mňa to je natoľko zaujímavý stroj, že si v tomto prípade určite doprajem repete...

Tak apríl bol u mňa celkom štedrým mesiacom :) Posledným dvom kitom sa budem venovať podrobnejšie, samostatnými článkami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára