sobota 1. januára 2011

Čo som stihol v roku 2010



Dohromady som dokončil 6 modelov. To je o 2 kusy viac, ako minulý rok. Je to vďaka dvom stavbám, kde som paralelne staval viac kúskov jedného typu. Za minulý rok som venoval stavbe priblížne 700 hodín, čo je v priemere necelé 2 hodiny za deň. Žiaľ, viac času som nedokázal utrhnúť na modelárčenie. 

Takže konkrétne. Prvý model roka 2010 som dokončil až 1.augusta. Bol to Wellington Mk.X z 311. (čs) perute RAF od Trumpetera.
Kompletná galéria modelu: Wellington Mk.X.

Druhý projekt som dokončil 21.novembra. Konkrétne to boli 3 Hawky stovkovej série od Airfixu. Začal som ich stavať ešte v októbri 2009.

Hawk 120, No. 85 Squadron (Combat Flying School) SAAF, Juhoafrická republika:

Hawk 127, No. 76 Squadron RAAF, Austrália: 

CT-155 Hawk, No.419 Tactical Fighter Training Squadron RCAF, Kanada:
Kompletná galéria Hawkov: 3x Hawk 100

Na záver roka som stihol dokončiť dvojicu Hurricanov od Revellu.

Hurricane Mk.I, No. 310.(čs) squadron RAF, pilot S/Ldr Alexander Hess, Veľká Británia, september 1940:

Hurricane Mk.IIb, No. 312.(čs) squadron RAF, pilot Sgt. Otmar Kučera, Veľká Británia, júl 1941:
Kompletná galéria Hurricanov: 2x Hurricane

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára