nedeľa 10. júla 2011

Airpower '11, Zeltweg 1.7.2011

V prvý júlový deň som sa zúčastnil airshow v rakúskom Zeltwegu. Po mojej prvej návšteve tejto akcie pred dvoma rokmi, som šiel na istotu, že toto neoľutujem. Aj keď v Bratislave bolo v ten deň ohavné počasie, v Štajersku bolo krásne slnečno. Program bol rozložený na 10,5 hodiny. Akcia je dvojdňová, ja som sa zúčastnil na prvom dni, kedy je zvyčajne menej ľudí a krajšie počasie :) Až na zranenia dvoch vojenských vysadkárov (video) a zrážku saudského Hawka s vtákom, program prebiahal bezchybne. Osobne ma potešilo vystúpenie slovenského MiG-29 a to ako predposledné číslo pre Frecce Tricollori. No najlepšie býva na záver...

Môj kompletný fotoalbum je tu:

Niekoľko pohyblivých záznamov od návštevníkov je už dostupných na youtube:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára