štvrtok 28. júla 2011

Su-25K Frogfoot, Zvezda 1/72


Model som dokončil koncom marca 2002 po 67 hodinách práce. Kamufláž je natupovaná syntetickými Agamami a Humbrolkami. Ako doplnok som pri stavbe použil sadu leptaných dielov od Extratech. Závesenú výzbroj som dosť predimenzoval, v reále by to zrejme aj odniesol, ale prakticky by táto kombinácia bola nezmyselná. Ale to množstvo závesníkov priamo prosilo o poriadne navešanie :) 4 raketnice som použil ani neviem odkiaľ, riadené protizemné strely Ch-25 sú resinové od nejakého ruského výrobcu (koncom 90's bol dostupný široký sortiment ruskej protizemnej výzbroje od tohoto výrobcu a predávali sa jednotlivo po kusoch, extra zabalené). Nálepky sú od MPD. Kresby bizóna a okolia na smerovom kormidle boli príliš "rastrované" tak som ich po nanesení upravoval štetcom a farbou. Kit má svoje tvarové nedostatky, ale je to stále ten najlepší výber frogfoota v 1/72. Teda ak neberiem do úvahy náročné kompilácie kitov KP a Zvezda do jedného celku.

1 komentár: