nedeľa 27. novembra 2011

Plastiková zima 2011, Bratislava 26.11.2011


Na picasu som pridal niekoľko fotiek modelov zo včerajšej akcie  Plastiková zima v Bratislave. Úroveň akcie je už štandardne na veľmi vysokej úrovni, či už z pohľadu bezchybnej organizácie, alebo z pohľadu počtov a kvality vystavovaných modelov. Tiež množstvo predajcov modelárskeho materiálu, sústredených na jednom mieste v jednom čase, určite nemá na Slovensku obdobu. Bratislavská Plastiková zima je už roky považovaná za symbolické ukončenie modelárskej sezóny. Pre mňa osobne však zároveň predstavuje začiatok vlastnej modelárskej sezóny, keďže v zimnom období sa dá vždy viac urvať z voľného času na toto hobby...

Tento rok som sa trocha viac sústredil na bližšiu prehliadku všetkých vystavených kategórií, teda nie len lietadiel, tým však na fotenie som mal menej času. Na druhej strane sa na internete časom objaví množstvo kvalitnejších fotiek, ako ja dokažem vyrobiť s mojim hračkarským foťakom. Tak som odfotil aspoň niekoľko modelov v 1/72, na ktorú sa osobne výhradne sústredím.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára