nedeľa 22. septembra 2013

MiG-21MF & MiG-21MFN Fishbed-, RV Aircraft 1/72 - trupy

Ešte som sa povenoval predným prstencom. Oproti kitu MiG-21SMT majú tieto kity už upravené prstence, napriek tomu som ich ešte vylepšil. Ich výšku som najprv zbrúsil zpredu z 1,35mm na 0,9mm a následne polkruhovým pilníkom zvnútra zaostril čo to dalo. Treba byť opatrný, aby nedošlo k prasknutiu takto zoslabeného prstenca. Na obrázku je zlava doprava: prstenec z kitu bez úpravy, prstenec z kitu zbrúseny z prednej strany výšku na 0,9mm a vpravo prstenec po zaostrení z vnútornej strany polkruhovým pilníkom.

Mojim hlavným cieľom tejto etapy stavby je uzavretie trupov a tým sa dostať ku kompletácii drakov. 
Začal som nástrekom vnútorných ploch trupov, výtokových trysiek a predných kuželov. Použité farby: Mr.Paint MRP-1, Alclad2 Pale Burnt Metal, Alclad2 Jet Exhaust, Tamiya Acryl XF-5.


Na rozdiel od predchádzajúcej stavby dvoch SMT, teraz som vydetailoval podvozkové šachty (ich trupovú časť) ešte pred ich vlepením do trupov. Je to z dôvodu lepšej dostupnosti pri lepení detailov. Použil som klasicky olovené a cínové drôtiky 0,2, 0,3 a 0,5mm, mosadzné rúrky a drôty, profily Evergreen.

Počas tejto stavby budem fotiť aj častí stavby, ktoré súvisia so vzájomným spasovaním jednotlivých dielov kitu. Nechcem to nejak hlbšie komentovať, myslím, že fotky dajú viac informácií ako 1000 slov kolo toho...Navyše aj toto môže byť informácia pre modelárov o kvalite/nekvalite kitu.

Dostal som sa k prvému lepeniu tohoto druhu. Podvozkové šachty som vlepil na ich miestá v trupoch,. Na vlepenie som použil lepidlo Revell Contacta Proffesional. Následne, cca po 30min. som spoje "lízol" s Tamiya Extra Thin Cement.

Pohľad do vnútra vlepených šachiet. Ich nástrek a maľovanie detailov bude následovať až po kompletácií drakov a surfe.

Zuby, ktoré vznikli medzi spodnými kolmými stenami podvozkových šachiet a trupmi budu slúžiť na uchytenie krytov týchto šachiet. Teda v konečnom dôsledku nebudú viditeľné.

Následovať bude kompletácia trysiek, vlepenie kokpitov, predných podvozkových šachiet, kuželov, atď. Zatiaľ absolútne bezproblémová stavba :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára