nedeľa 13. októbra 2013

MiG-21MF & MiG-21MFN Fishbed-, RV Aircraft 1/72 - trupy, 4.časť

Pokračujem v kompletovaní trupov. Prilepil som predné prstence a zadné častí trupov. Teraz ich budem ešte trocha tmeliť.

Zároveň pracujem na dokončení kokpitov, aby som mohol prilepiť čelné štítky. Pomohol som si cínovými drôtikmi priemerov 0,2 a 0,3mm a plastovými profilmi Evergreen. Teraz pridané detaily vymaľujem a dokončím zamierovače.

Aj keď predné kužele som už mal nastriekané so zelenou Tamiya XF-5, prestriekal som ich novinkou od Mr.Paint, odtieňom MRP-32, ktorý je presne určený na kolesá a dielektrické krytky Migov-21/23/29. Myslím, že táto zmena nástreku stála za to.

Tiež som sa rozhodol, že do tejto stavby ešte zaimplementujem novinku od RES-IM, leptanú sadu na detaily exteriéru MiG-21MF/MFN R.V.Aircraft. Teda už všetko sa mi nepodarí využiť v tejto etape stavby, ale aj tak množstvo detailov z tejto sady mi ešte zrýchli a spríjemní postup práce... Je veľmi pozitívne, že na tieto RV kity pribúdajú ďalšie a ďalšie aftermarket doplnky. 

Tak prvý detail, ktorý sa dá vylepšiť pomocou tejto PE sady, je dvojkanón GŠ-23. Zatiaľ len obrázky z prvých dvoch krokov. Kompletné vyšperkovanie uvediem a popišem v ďalšej časti tejto stavby.

1 komentár: