nedeľa 20. októbra 2013

MiG-21MF & MiG-21MFN Fishbed-, RV Aircraft 1/72 - trupy, 5.časť

Dokončujem trupy do stavu, kedy budem môcť k ním prilepiť krídla. Vytmelil, vybrúsil a vyleštil som spoje s prednými prstencami. Podobne zadné častí trupov. Prípadné nedokonalostí tmelenia budem riešiť až v čase lepenia a prípadného tmelenia krídel.

Dokončujem tiež kokpity. Ešte nasadím čelný štítok a potom sa kokpity stratia na dlhší čas pod maskou z pásky a tackitu...

Kompletizácia kanónov GŠ-23 v štyroch krokoch:

1. Odrezal som prednú časť púzdra kanóna z kitu a vyvŕtal otvory pre vsadenie hlavní
2. Do vyvŕtaných otvorov som vlepil náznaky halvní z mosadznej rúrky. Tie som potom zakryl leptaným dielom z RES-IM sady
3. Doplnil som ostatné leptané detaily s RES-IM sady
4. Púzdra kanónov sú pripravené na nalepenie k trupom

Ešte prilepím čelné štítky a zopár detailov, ktoré nie sú náchylné na odlomenie v čase kompletizácie drakov a idem na krídla :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára