nedeľa 30. marca 2014

2x Mirage IIIO, High Planes 1/72 - draky 1.časť

Druhé a tretie kolo tmelenia. Na tomto kite je tmelovačky viac než dosť. Vďaka, alebo žiaľbohu univerzálneho riešenia kitu pre viac verzií je len trup rozkrájaný na 6 častí, plus sacáky. K tomu mi vznikli dosť veľké medzery vpredu na rozhraniach krídlo-trup a dosť slušné schody na spodnej časti rozhrania prednej a centrálnej časti trupu. Naštastie obe nepríjemností šli slušne opraviť pomocou dvojzložkového tmelu Tamiya Polyester Putty.

Trocha ma vytrápili predné sacáky a ich správne prilepenie k trupu. Ale aby som nekrivdil tomuto kitu, tieto bočné sacáky sú problematické prakticky u všetkých kitoch, ktoré ich majú.

Druhé kolo tmelenia, rozhrania krídlo-trup, nábežné hrany zospodu, rozhranie predná a stredná časť trupu:

Tretie kolo tmelenia, sacáky-trup:

2 komentáre:

  1. Aj ked sa modelárstvu už velmi nevenujem kvôli nedostatku času ale dlhé roky to bola moja velká radosť. Ked sledujem tvoje diela tak nechápem, to su uplne dokonale stavby Pavol, klobuk dole. Každy týžden sledujem pokroky v stavbe a bojujem s nutkanim utekat do modelárstva a niečo postaviť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem a som rád, že týmto spôsobom motivujem aj ďalších! :)

    OdpovedaťOdstrániť