nedeľa 15. júna 2014

2x Mirage IIIO, High Planes 1/72 - kamufláže 3.časť

Následujú ďalšie kolá maskovania a nástrekov. Najprv som vymaskoval pre nástrek podvozkových šachiet, na ktoré som použil Tamiya X.32. Na vrstvu X.32 som jemne nastriekal Alclad2 ALC101 a výsledok zalakoval s Tamiya X.22.

Následovalo maskovanie a nástrek krytu dopplerovej antény na spodku prednej časti trupu. Žiaľ, následné kolo maskovania by ani nemuselo byť, keby výrobca kitu trocha rozmýšľal pri návrhu nálepiek. Symbol eskadry na SOP, ako aj výsostné znaky na tmavošedom podklade majú mať podklad vo farbe svetlejšej kamuflážnej šedej. Výrobca však všetky symboly a výsostné znaky pre A3-25 urobil s čírym podkladom, teda poriadne skomplikoval modelárom situáciu...

Preto som aršík prefotil cez kopírku a vystrihol papierové masky v čo najpresnejšom rozmere... 

...tieto masky som prilepil za pomoci kabuki žltej pásky na svoje miesta a nastriekal polia svetlej kamuflážnej Gunze H.338, na ktoré sa nanesú nálepky. Naozaj zbytočná práca, keby autor nálepiek neodflákol prácu...

Aktuálny stav na oboch mirážkach po ďalších troch kolách maskovania a striekania:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára