nedeľa 17. augusta 2014

2x Mirage IIIO, High Planes 1/72 - wash

Mirážky majú za sebou umývanie, alebo pranie, teda wash. Použil som na ne mix Cold Grey a Neutral Grey od MIG Production. Na tmavšie polia viac Cold Grey... Na druhý deň som povrchy s nanesenými washmi vyumýval s riedidlom MIG (červená etiketa). Na veľa miestach sú linky strhnuté, ale to budem opravovať až po ďalších krokoch patiny, hlavne po nastriekaní Tamiya X-19. 

A3-99:

A3-25:

Výtokové trysky sú originálne z kitu. Základ je nastriekaný s Alclad2 Jet Exhaust, detaily vymaľované s Revell Aqua. Vonkajšie lamely som potom zalakoval lakom Gunze GX100. Po zaschnutí som štetcom naniesol leštiace pasty Agama "žíahaná oceľ", "branýrovaný kov" a "bronz". Tie po zaschnutí som vyleštil.

Ďalším krokom práce na povrchu bude naznačovanie rôznych zatečencov, ofukancov a podobne. Inšpirácie je hromada, už sa teším :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára