štvrtok 14. augusta 2014

3x S-97 (La-7), Eduard 1/72 - markingy, 1.časť

Po kamuflážiach som absolvoval (zatiaľ) tri kolá maskovania a nástrekov. Samozrejme, ako vždy pri tejto činnosti, 90% času trvá maskovanie a zvyšných 10% samotný nástrek farby.

Najprv som vymaskoval plechy za výfukmi a nastriekal MR.PAINT Super Silver Metalic. Osobne nie som si istý, či aj po povojnovom prestriekaní lavočiek na zeleno, neboli aj tieto plechy prestriekané kamuflážou...vybral som si pôvodný variant s tým, že aj tak tieto plechy budú silno opálené a začmudené od výfukových spalín, takže nebude to tak viditeľná záležitosť.

V druhom kole som nastriekal imatrikuláciu SU-60, ktorú mala lavočka leteckého pluku 44 z Bratislava-Vajnory (1948-49). Keďže kvalitné nálepky neexistujú, poprosil som Pavla Šenka o výrobu masiek. Vyrobené masky sú skvelé, veľká vďaka Pavle! 

Žiaľ, 0 na oboch stranách mi trocha škulia a to vďaka môjmu nepresnému prilepeniu vnútornej masky :(

V treťom kole prvej série maskovačiek som riešil červené doplnky esenbackej lavočky. Použil som odtieň Gunze H.327. Po samotnom vymaskovaní som najprv nastriekal matnú bielu Tamiya XF-1 a až na ňu spomínanú červenú. 

Na záver som samozrejme nastriekané častí zafixoval nástrekom lesklého laku Po opravách prefukov a podfukov masiek prídu na rad nálepky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára