nedeľa 15. augusta 2010

Hurricane Mk.I & Mk.IIb, 310 & 312.sq RAF, 2x Revell 1/72-konverzia na Mk.I, kokpity (20.hodina)

Paneláž na krídlach je upravená pre verziu Mk.I. Najväčšiu radosť som mal z vyrezávania 8 kanálikov na vyhadzovanie prázdnych patrón. Spolu s resinovou vrtuľou a výfukmi QB je kit teraz skonvertovaný na Mk.I verziu. Otvory pre hlavne guľometov pribudnú po zlepení a vytmelení krídel. 

Podľa autentickej fotky Hessovej mašiny NN-A R4085, mala táto vrtuľu typu De Havilland. Tak som kúpil nový resin a aj ten celkom slušne sadol na Revell kit.

Príprava na kokpity. Pôvodné naznačenie konštrukcie a ovládacích prvkov z bočných stien som vybrúsil a vyrobil z evergreenov novú konštrukciu. Z pravých bokov kokpitov som oddelil núdzové dvierka. Pevnú podlahu som tiež nahradil náznakom konštrukcie. Teraz sú kokpity pripravené na vlepovanie ovládacích prvkov, kabeláže, prístrojov, atď.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára