nedeľa 26. júna 2011

F-104G & F-104ASA Starfighter (2x Hasegawa 1/72)-nástrek kamufláže (128.hodina)

Kamufláže striekam mojimi pištoľkami H&S Evolution 0,2mm a Infinity 0,15mm. Použil som mixy akrýlových farieb Tamiya a GSI, ktoré som nariedil riedidlom Tamiya X-20A v pomeroch 1:4 alebo 1:10 v prospech riedidla. To je môj štandardný postup, nie len pri týchto F-104. 

Z pohľadu nástreku kamufláže je samozrejme jednoduchšia F-104S ASA-M, ktorá má jednotný svetlošedý kabát Okrem mixov uvedených v predchádzajúcom príspevku, som ešte povrch rozbíjal mixami farieb:

Gunze H308:H337 a Gunze H337:Tamiya XF2:XF8:XF23 (tento mix mi ostal zo stavby gréckej F-16C)


Výsledok po nástreku kamufláže:

A výsledok po utlmení povrchu vysokonariedenou základnou kamuflážnou farbou Tamiya XF-83 (riedenie 1:10 v prospech riedidla) a nástreku lesklého laku Tamiya X-22:

S nemeckou F-104G v trojtónovej kamufláži je samozrejme viac práce. Zatiaľ mám nastriekanú spodnú svetlošedú a vrchnú tmavošedu. Okrem mixov uvedených v predchádzajúcom príspevku, som použil podobné mixy, uvedené pre F-104S. Tmavošedá je nastriekaná s miernym presahom do priestoru budúcej olivovej farby. Po zafixovaní tmavošedej lesklým lakom dôkladnom zaschnutí (do následujúceho víkendu), polia olivovej vyšablonujem páskou, keďže rozhrania majú byť ostré a rovné. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára