pondelok 5. decembra 2011

MiG-23MF & MiG-23ML & MiG-23BN, R.V.Aircraft 1/72-trupy (83.hodina)

Zlepil som dohromady polovičky trupov. Samozrejme nič zvláštné, ani zaujímavé, ale dosť som sa obával tohoto kroku, hlavne z dôvodu viditeľnej "šišatosti" zadnej časti. No nakoniec nenastalo nič hrozné a zlepenie sa podarilo. 

Aby som nejak dosiahol správny kruhový prierez zadku, tak som najprv ručne a nasilu (ale opatrne) vytvaroval zadky horných a dolných polovíc trupu. Našťastie mäkký plast toto umožňuje, na fotke aj vidieť zosvetlenie povrchu po tomto tvarovaní... Potom som klasicky zlepil dohromady vrchnú a spodnú časť. Ale lepidlo Revell Contacta Professional som naniesol zpredu len po dĺžku vyznačenú červenou šípkou. Zvyšok som nechal bez zlepenia. Takto som to nechál zaschnúť cca. 2 hodiny a potom som metodou "zvárania" lepidlom opatrne zlepil dohromady aj zadnú časť s tým, že som stále pritom dával pozor na správny prierez. 

Krídla v rozpore s návodom budem riešiť úplne samostatne a na záver ich vlepím na miesto vo  vybranej pozícií. Zlednoduší mi to ich nástrek a podobne aj ďalšie spracovanie trupu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára