utorok 27. decembra 2011

Spitfire LF Mk.IX/XVIe, 3x Sword 1/72

Moja úplne prvá stavba Sword kitov. Posledné dva roky ich len nakupujem, teraz konečne došlo aj na praktickú časť. Tieto novinky v krabičkách Sword sú pre mňa veľmi príjemným prekvapením a nostalgicky ma naladili na vianoce 1985, do času, keď bol novinkou kit Spitfire LF Mk.IXe od KP za 15,50Kčs a ja som zlepil cez vianočné prázdniny svoj absolútne prvý Spitfire. Tak sa mi celkom pozdáva nápad si znova spríjemniť koncoročné voľno stavbou mojej najobľúbenejšiej verzie Spita. Samozrejme, do KP už by som sa nepustil, doba je už predsa len niekde inde... Moje dve originál modré krabičky so zažltnutými nálepkami si už držím v kitníku len ako spomienku na môj úplne najobľúbenejší a najviac stavný kit.

No a keďže sa znova neviem rozhodnúť, že ktorou krabičkou mám začať, tak sa púšťam do všetkých troch naraz :)

Z doplnkov použijem len Eduard Zoomy, určené pre Hasegawa deviatky. Pre československú S-89 využijem marking z Tally Ho aršíka. Pre dve Mk.XVI vyberiem markingy priamo z krabičky.

Stavbu som začal nie moc zaujímavými základnými úpravami kitu, ako vyrezanie priestoru pre otvorené dvierka kokpitu, oddelenie jednotlivých častí čírych prekrytov kokpitov a kompletné onitovanie. Stredné, odsúvacie častí  prekrytov kokpitov sú z vacu od Pavly.

Momentálne mám za sebou doplnenie detailov do kokpitov.  Samotný kit už má znázornených množstvo detailov na bočných stenách, ešte som pridal zopár chýbajúcich, vrátane kabeláže a niekoľkých detailov zo zoom setov. Po nastriekaní ešte pribudnú ďalšie farebné a niekoľko páčiek.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára