utorok 21. augusta 2012

MiG-23MF & MiG-23ML & MiG-23BN, R.V.Aircraft 1/72-podvozky, 1.časť

Nastriekal som podvozkové šachty a tým si pripravil priestor pre maľovanie detailov... Použil som modelármi dosť nedoceňovanú striebornú vodovku Revell Aqua, ktorú som nariedil s akrýlovým riedidlom Tamiya X-20A.

Podvozky...

Ešte to nie je definitívne hotové, niečo detailov ešte pribudne. Podvozkové nohy sú streknuté akrýlovou X-32 Titanium Silver a potom ako 2.vrstva, jemne streknutá Revell Aqua Silver 90. Na wash som použil MiG Cold Grey a Dark Grey. Detaily sú maľované vodovkami Vallejo Color.

1.krok: spevnenie podvozkových nôh za pomoci mosadzných rúriek

2.krok: dorobenie detailov. Trocha PE dielov od Bílka, niečo PE z kitu, olovené drôtiky a trocha Evergreeńov.
3. krok: vymaľovanie a wash

1 komentár:

  1. Dobrý den, super dokumentace a perfektní modely. V současné době sbírám podklady pro podobné dobrodružství v měřítku 1:48 (jsem od Čáslavy a tyto stroje mi létaly nad hlavou). Ale reference na barvy v kamuflažních schématech se liší od výrobce k výrobci a od modeláře k modeláři. Vidím, že jste použil GUNZE, to bych také rád. Mohl byste mi prosím pomoci jaké odstíny (požívám Mr. Color) jste použil vy. Já už si to nějak převedu. Moc děkuji a jěště jednou smékám před Vašim uměním. S pozdravem Petr Pokorný

    OdpovedaťOdstrániť