streda 29. augusta 2012

MiG-23MF & MiG-23ML & MiG-23BN, R.V.Aircraft 1/72-trysky, pitotky


Trysky som skompletoval z originál R.V. sád, ktoré obsahujú rezinové a leptané diely. No musel som trocha improvizovať. Stalo sa to z dôvodu, že už som mal prilepené a vytmelené koncové prstence trupov MF a ML. Pri použití R.V. sady je nutné tento originál plastový prstenec z kitu nahradiť rezinovým, vďaka ktorému sa dá skompletovaný celok výtokovej trysky pohodlne vlepiť na záver do trupu.
Aj keď fotky znázorňujú výtokovú trysku v kľudovom stave, kedy sú lamely "padnuté" smerom dolu, ani táto sada neumožňuje toto padnutie znázorniť
Sada obsahuje aj CD s fotografiami reálnych výtokových trysiek MiG-23MF/ML
Obsah sady R.V.Aircraft
Jednotlivé diely sú pripravené na nástrek. Vlepenie vnútorných lamiel do prstenca s vonkajšími lamelami nakoniec bolo rýchle a nekomplikované. Rezinové koncové prstence trupov som vynechal, keďže som už mal prilepené a vytmelené plastové originály. Z čoho mi vyplýnulo na záver trocha komplikovanejšie vsadenie trysiek do trupov.

Ďalší postup skompletovania trysiek. Na nástrek som použil farby Alclad II, konkrétne kombinácie Pale Burnt Metal, Jet Exhaust,Pale Gold a Cooper. Potom som zavašoval s MiG  Dark Wash. Na 3.obrázku vidieť spôsob vsadenia vnútorných častí .Pre verziu BN som použil len spomenutú vnútornú časť sady.

Ako ďalší doplnok som sa rozhodol použiť sústružené pitotky pre MF/ML od poľskej firmy Master. Myslím, že táto investícia skutočne stojí za to. Bude to milý a dobre viditeľný detail :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára