utorok 9. septembra 2014

2x S-101 (Jak-23 Flora), Special Hobby 1/72


Keď som zakladal anketu, že čo mám začať stavať po dokončení páru Mirage IIIO, tak Jak-23 bol z môjho pohľadu najslabší kandidát na víťazstvo. Skôr som predpokladal, že sa bude rozhodovať medzi F-100 Super Sabre a MiG-15. Nakoniec sa rozhodovalo medzi Fagotom a Florou...Vážim si prejavený názor 50 návštevníkov a na stôl dávam dve krabičky Special Hobby Jak-23 Flora :) 

Keďže som tento výsledok čakal najmenej, urýchlene dávam dohromady podklady a informácie o tejto mašine. Začína ma celkom baviť. Aj keď ich lietalo v Československu len asi 12ks, celkom mi časovo a tématicky zapadá do pripravovanej paralelnej stavby dua S-199 od KP. Tak snáď o cca. 2 týždne prvé fotky zo stavby :)

Ešte raz vďaka za účasť na ankete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára