nedeľa 14. septembra 2014

3x S-97 (La-7), Eduard 1/72 - HOTOVO

Lavočky sú hotové. Známy kit od Eduarda netreba bližšie popisovať. Osobne ma poriadne preskúšal zo základných zručností stavby, aby som zistil, že stále sa mám čo učiť a opakovať prvé lekcie lepenia kitov... Samotné kity obsahujú farebné lepty a masky. Navyše som použil tieto doplnky:

-rezinové vrtuľové kužele a listy
-nálepky HRdecal a Bílek
-masky od Pavla Šenka (SU-60)
-samodomo dekále (sériové čísla)
-vacu Pavla (stredný odsúvací prekryt kokpitu)

Nijak neskáčem od radosti nad výsledkom, určite som už dokončil oveľa krajšie modely. Ale stavba dosiahla svoj cieľ. Mať československé éra S-97 vedľa spitov S-89, neskôr Avií S-99 a S-199, S-92 atď. Proste má toto obdobie československého letectva v poslednom čase nejak drží :) Verím, že si v krátkom čase doplním zbierku aj o lavočky S-95...

S-97-465, trojkanónová verzia,2.letecký pluk, Piešťany 1947:

S-97-860, Letecký pluk 44 "gen.M.R.Štefánika", Vajnory 1948-49:

B-4646, Letectvo SNB, Piešťany 1950:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára