sobota 27. septembra 2014

2x S-199 Mezek, KP 1/72 - začiatok stavby



Kokpity sú pred dokončením a trupy pred uzavretím.



Interiéry som vydetailoval pomocou dielov z RES-IM leptanej sady PE72018, určenej pre Bf 109G od AZ. Plynovú páku, kohút hlavnej nádrže a ďaľšie ovládacie prvky na ľavej strane som vyrobil z mosadzného drôtika.

Kokpity sú nastriekané šedou akrylkou Tamiya XF-53. Mala by to byť skôr XF-63 (RLM66), ale tá by bola až príliš tmavá do kokpitu, preto som vybral o niečo svetlejší odtieň...

Detaily sú vymaľované vodovkami Vallejo Color a Revell Aqua. Na záver som použil wash MiG Cold Grey ma zvýraznenie drobných detailov kokpitu.





Samozrejme, že kokpity budú otvorené. Treba však oddeliť čelný štítok od odsúvnej časti prekrytu. V kite sú žiaľ v celku. Našťastie, oddelený prekryt celkom dobre sadne na trup a netreba hľadať vacu alternatívu.

Klapky podkrídlových chladičov som zostavil z RES-IM leptanej sady. Oba mezky ich budú mať v otvorenom stave.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára