pondelok 1. februára 2010

CH-146 Griffon, Italeri 1/72


Tento kúsok ani nie je moc na zverejňovanie, ale keďže som si sľúbil, že postupne oprášim a vyfotím všetky modely z môjho kitníka, tak je tu. Je to dôkaz, že vrtuľníky mi nikdy nejak nešli.
Griffon som dokončil v januári 1999 a stál ma 53 hodín práce. Je postavený bez doplnkov, vylepšoval som len interiér a zopár detailov na povrchu. Natretý je syntetickými Agamami a doteráz si pamätám, že tá zelená a hnedá mi nechcela zaschnúť ani za 2 týždne. Neviem   či to bolo dané nedostatočným rozmiešaním, alebo nekvalitou samotnej farby. Ja som v podstate modelársky vyrástal so syntetickými Agamami, mal som ich veľmi rád pre široký sortiment ich autentických odtieňov (nerád som miešal) a ich dobrú dostupnosť v 90's v trenčianskej modelárskej predajni "U Smika". Ale pamätám tiež, že ich kvalita tak na konci tisícročia šla dosť dolu. Neskôr som sa s nimi riadne "popálil" ešte u jedného kitu...ale o tom potom...
Konkrétne tento Griffon mám v pláne postaviť znova a tým odčiníť túto nepodarenú stavbu. A snáď aj raz prelomím moje prekliatie v stavbe vrtuľníkov :-)


1 komentár: