streda 3. februára 2010

F-16C Fighting Falcon, Revell 1/72


Do galérie mojich dokončených projektov som pridal model gréckeho Vipera. Dokončil som ho v novembri 2008 a strávil som nad ním 198 hodín. Tento kit od Revellu, spolu s posledným kitom od Academy, považujem za najkvalitnejšie modely F-16 v mierke 1/72. Majú však spoločnú vadu a to je divný tvar radomu. Kórejsky výrobca Wolfpack vydal opravný resinový set pre Academy kit, ktorý okrem iného obsahuje aj nový radom správneho tvaru. Tento radom, po malej úprave prednej časti trupu, sa dá našťastie použiť aj na Revell kit. Táto úprava spočíva v zbrusení cca 0,5mm výšky trupu na rozhraní s radomom, aby tento bezchybne po nalepení sadol. Je to jednoduchá úprava, bez viditeľných následkov. Ja som si ju však skomplikoval tým, že som radom menil až po úplnom dokončení stavby. Proste ten pohľad na vadný tvar predku mi nedal pokoj.... Stavbu krok za krokom mám odprezentovanú na Modelfóre.

Môj priateľ Alex z gréckeho modelárskeho servera Helmo.gr mi pripravil pekný art obrázok z použítím môjho dokončeného kitu.
Ďalšie obrázky v galérii

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára