streda 24. februára 2010

F-14D Super Tomcat, Revell 1/72


Môj klasický vitriňáčik z pred 10 rokov. A dôkaz, že mám v zbierke aj modernu v americkom markingu. Model som dokončil v januári 2000 po 64 hodinách práce. Povrch bol tupovaný syntetickými Agamami a presne si pamätám, že to boli odtiene A34 a A25. V tej dobe bol pre mňa vzorkovník od Agamy referenčným pre kamufláže všetkých strojov, či už súčasných, alebo z WW2. Pri stavbe modelu som vylepšoval detaily kokpitu, podvozkov a podvozkových šachiet. Pritom som nepoužil žiadne doplnky. Teda typická "krabička" len na uloženie do vitrínky. Model sa nezúčastňoval žiadnych verejných akcií, podobne ako skoro všetky moje kúsky z tohoto obdobia :-)

Tomcat je tak významný typ a zároveň krásny stroj, že nesmie chýbať v mojej zbierke. Preto už mám pripravený nový kit, ako náhradu tohoto Revella. Tentokrát je to limitka od Hasegawy, s dokúpenou  hromadou doplnkov. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára