štvrtok 11. februára 2010

Mirage 2000C, Bílek/Italeri 1/72


Môj ďalší postavený model zo bílkovho sáčka. Dokončil som ho v máji 1999 po 46 hodinách práce. Čo sa týka kvality prevedenia, tak je v typickej mojej kvalite z konca 90's. Teda povrch je tupovaný syntetickými Agamami, linky paneláže vytiahnuté pentelkou 0,3mm a nálepky, žiaľ nijak ošetrené....žiadne Set&Sol vodičky, žiadny lak. Teraz, po vyše 10 rokoch, to aj dosť vidieť a veľmi to degraduje výsledok. Na druhej strane, už vtedy bolo u mňa štandardom dorábať detaily do kokpitov, podvozkových šachiet a vylepšovať podvozkové nohy aspoň káblikmi. Pri stavbe neboli použité žiadne doplnky. 


Mirage 2000 je pre mňa tak významným a sympatickým jetom, že už mám znova zakúpený tento kit, tentokrát prebalený v krabici Revell a k tomu niekoľko dekálových aršíkov na stroje v štandardných alebo výročných markingoch. Teda je len otázkou času, kedy tento model bude v mojej vitríne nahradený novou stavbou.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára